Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

A szállításra azt követően kerülhet sor, hogy a Szolgáltató a megrendelés Vásárló általi véglegesítését követően erről megerősítő e-mail-t (második e-mail) küld.

A szállításra jellemzően a Vásárló által véglegesített megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 10 munkanapon belül (hétfőtől péntekig) kerülhet sor. A Vásárló által megjelölt szállítási helyre történő teljesítésre jellemzően a futárszolgálatnak történő átadástól számított 2 munkanapon belül kerül sor.
Tekintettel azonban arra, hogy egyes termékek, szolgáltatások beszerzéséhez és szállításához – a gyártói, nagykereskedői készletektől és lehetőségektől függően – hosszabb időszak szükségessé válhat (pl. mennyiségtől vagy külföldi beszerzéstől függően), ezt a körülményt a Szolgáltató az adott terméknél, szolgáltatásnál jelzi. Azonban előfordulhat olyan eset, amikor a Szolgáltató előre nem rendelkezik információval ezen hosszabb időszakokról, amely esetben a Vásárlót a visszaigazoló e-mailben értesíti az eltérő szállítási határidőkről.

Szállítási módok:

- házhozszállítás futárszolgálat igénybe vételével

- Vásárló által választott csomagpontra szállítás

 

 

A házhozszállítás díja egységesen bruttó 1.100,- Ft

GLS csomagpontra szállítás díja egységesen bruttó 799,- Ft

Díjtalan a kiszállítás a bruttó 19.500,- Ft összeget meghaladó vásárlások esetén.

 
 

 

 

A kiszállítás költségeit a megrendelés Vásárló általi véglegesítése és a fizetés előtt a Webáruház vásárlási felülete jelzi a Vásárló számára.

Egyedi szállítási igényű megrendelések: Amennyiben a megrendelt termékek mennyisége és/vagy súlya, a megrendelés összege nem teszi lehetővé a futárszolgálattal, a fentiekben megjelölt költségen történő kiszállítást, a Vásárló e-mailen értesítést kap a várható szállítási költségről.

Készpénzben történő utánvételre kizárólag futárszolgálat esetében nyílik lehetőség, amennyiben egyébként az utánvételes teljesítésre lehetőség nyílik.

Sikertelennek minősül a kiszállítás, amikor a Vásárló a terméket, szolgáltatást a kiszállításkor nem veszi át és egy ismételt kiszállítás esetében sem kerül rá sor. Ebben az esetben a megrendelés visszavontnak tekintett.

A termék szállítási helyre történt megérkezésekor a Vásárló köteles a termék csomagolását átvizsgálni. Amennyiben az sérült arról ajánlott jegyzőkönyvet felvenni.

 

Keresés