0 Kosár

Szállítási feltételek

A szállításra azt követően kerülhet sor, hogy a Szolgáltató a megrendelés Vásárló általi véglegesítését követően erről megerősítő e-mail-t (második e-mail) küld.

A szállításra jellemzően a Vásárló által véglegesített megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 10 munkanapon belül (hétfőtől péntekig) kerülhet sor. A Vásárló által megjelölt szállítási helyre történő teljesítésre jellemzően a futárszolgálatnak történő átadástól számított 2 munkanapon belül kerül sor.
Tekintettel azonban arra, hogy egyes termékek, szolgáltatások beszerzéséhez és szállításához – a gyártói, nagykereskedői készletektől és lehetőségektől függően – hosszabb időszak szükségessé válhat (pl. mennyiségtől vagy külföldi beszerzéstől függően), ezt a körülményt a Szolgáltató az adott terméknél, szolgáltatásnál jelzi. Azonban előfordulhat olyan eset, amikor a Szolgáltató előre nem rendelkezik információval ezen hosszabb időszakokról, amely esetben a Vásárlót a visszaigazoló e-mailben értesíti az eltérő szállítási határidőkről.

 

Szállítási módok:

- házhozszállítás futárszolgálat igénybe vételével

- Vásárló által választott csomagpontra szállítás

- személyes átvétellel a Szolgáltató alább található három átvételi pontja közül kiválasztott helyszín valamelyikén (ingyenes)

 

Logisztikai központjainkban csak interneten előzetesen leadott és visszaigazolt megrendelések személyes átvételére van lehetőség! Amennyiben az Ön megrendelése átvehető logisztikai központunkban, arról külön e-mail értesítétőt kap "Megrendelés átvehető" tárggyal. Az e-mail hiányában sajnálatos módon nem áll módunkban kiszolgálni egyik központunkban sem.

 

A házhozszállítás díja egységesen bruttó 1.100,- Ft

A GLS csomagpontra szállítás díja egységesen bruttó 799,- Ft

Díjtalan a kiszállítás a bruttó 25.000,- Ft összeget meghaladó vásárlások esetén.

 
Megrendelések személyes átvételére csak és kizárólag előzetes értesítés után van lehetőség! Értesítő e-mail nélkül sajnos nem áll módunkban kiszolgálni tisztelt Vásárlóinkat egyik logisztikai központunkban sem, ugyanis az értesítő e-mail kiküldése előtti időpontig a megrendelt termékek nem tartózkodnak logisztikai központunkban. Kérjük kedves Vásárlóinkat ezen tény szem előtt tartására, hogy a felesleges utazást és várakozást megspórolják.

 

1. Euromedic Budapest - Logisztikai Központ (személyi bejárat) 

 Cím: 1119 Budapest, Nándorfejérvári út 36-40.

Nyitvatartási idő:

Hétfő: 09.00 – 18.00

Kedd-Csütörtök: 09-00 - 17.00

Péntek: 09.00 - 14.30

Kapcsolattartó személy: Csatári Gábor raktárvezető

Telefonszám: + 36 1 261 9879

Mobil: + 36 30 8560 442

 

QR Euromedic Budapest - Logisztikai Központ.png

 

2. Euromedic Szeged Logisztika

(A Szegedi Tudományegyetem területén) 

 

Cím: 6725 Szeged, Semmelweis u. 8.

Nyitvatartási idő:

Hétfő – Péntek: 08.00 – 15.00

Kapcsolattartó személy: Börcsök Szilveszter raktárvezető

Telefonszám: + 36 62 424 305

Mobil: + 36 30 732 4875

 

QR Euromedic Szeged Logisztika.png

 

3. Euromedic Nagykanizsa Logisztika

(A Kanizsai Dorottya Kórház területén) 

 

Cím: 8800 Nagykanizsa, Szekeres József u. 8.

Nyitvatartási idő:

Hétfő – Péntek: 08.00 – 15.00

Kapcsolattartó személy: Balazsin István raktárvezető

Telefonszám: + 36 93 502 059

Mobil: + 36 30 978 7515

 

QR Euromedic Nagykanizsa Logisztika.png

 

A kiszállítás költségeit a megrendelés Vásárló általi véglegesítése és a fizetés előtt a Webáruház vásárlási felülete jelzi a Vásárló számára.

 

Egyedi szállítási igényű megrendelések: Amennyiben a megrendelt termékek mennyisége és/vagy súlya, a megrendelés összege nem teszi lehetővé a futárszolgálattal, a fentiekben megjelölt költségen történő kiszállítást, a Vásárló e-mailen értesítést kap a várható szállítási költségről.

 

Készpénzben történő utánvételre kizárólag futárszolgálat esetében nyílik lehetőség, amennyiben egyébként az utánvételes teljesítésre lehetőség nyílik.

 

Sikertelennek minősül a kiszállítás, amikor a Vásárló a terméket, szolgáltatást a kiszállításkor nem veszi át és egy ismételt kiszállítás esetében sem kerül rá sor. Ebben az esetben a megrendelés visszavontnak tekintett.

 

A termék szállítási helyre történt megérkezésekor a Vásárló köteles a termék csomagolását átvizsgálni. Amennyiben az sérült arról ajánlott jegyzőkönyvet felvenni.